Szybka pomoc w przypadku samochodu – warsztat samochodowy Szczecin

Dwa tygodnie spędzone nad polskim morzem nie mogły być bardziej udane. Świetna pogoda, doborowe towarzystwo – czego chcieć więcej? Ciężko było wyjeżdżać, a wyjątkowo mając świadomość, że czeka nas długa eskapadę przez niemal cała Polskę.

– Nie marudź, szybko minie! Znam fajną drogę, jazda nią to sama przyjemność – powiedział jeden ze znajomych.

– Super, to prowadź! – odparłem nieco bardziej nastawiony pozytywnie do całej wyprawy.

Mój optymizm nie trwał długo. Niebawem znaleźliśmy się w okolicach Szczecina, a droga – delikatnie rzecz ujmując – pozostawiała sporo do życzenia. Pod nosem przeklinałem znajomego pamiętając jego zapewnienia o rzekomej świetnej trasie. Nie minęło kilka minut…i było jeszcze gorzej!

Złość prawdopodobnie zasłoniła mi oczy i niestety nie zauważyłem olbrzymiej dziury. Najechawszy na nią powinno się się było liczyć z poważną awarią. I tak również się stało – dalsza jazda była wykluczona!

– Mechanikaaaaa! – krzyknąłem widząc stan przedniego koła.

Znajomy, którego przed chwilą wyklinałem od najgorszych nie czekał zbyt długo. Czym prędzej chwycił własnego nowiutkiego smartfona, odpalił najpopularniejszą wyszukiwarkę on-line i zaczął wpisywać :

– warsztat samochodowy Szczecin

– mechanik samochodowy Szczecin

Na efekty długo czekać nie było. Szybki telefon i po 20-stu minutach mechanik z ekipą wyposażoną w lawetę są już obok nas! Naprawa potrwała wprawdzie kilka dobrych godzin, ale akurat na nudę nie narzekałem. Szczecin jest śliczny!

Droga powrotna na całe szczęście obyła się już bez większych atrakcji. Może dlatego, że to tym razem ja wybrałem trasę…

Zobacz więcej: warsztat samochodowy Szczecin.

Skomentuj

